Jakie rozwiązania na rynku mogą wesprzeć lekarzy w rejestrowaniu nowych pacjentów?

Forma i zdrowie

Rejestracja to pierwszy, podstawowy etap obsługi pacjentów. Wiele przychodni wciąż korzysta z tradycyjnej formy rejestrowania pacjentów, która polega na telefonicznym kontakcie z pacjentem, który chcąc umówić wizytę u lekarza, dzwoni do przychodni i podczas rozmowy z rejestratorką medyczną ustala wolny termin konsultacji. Tego typu rozwiązanie, choć wciąż powszechnie stosowane, wiąże się z licznymi ograniczeniami. Na szczęście z rozwiązaniem przychodzą nowoczesne technologie, które proponują wygodne i komfortowe dla wszystkich propozycje przynoszące długofalowe korzyści.

Szybko i skutecznie

Alternatywą dla tradycyjnych form umawiania pacjentów jest usługa, jaką oferuje medyczna rejestracja telefoniczna. Dzięki temu rozwiązaniu można wiele zyskać. Przede wszystkim czas, który normalnie należy poświęcić na odbieranie telefonów, rozmowę z pacjentami i umawianie wizyt. Zewnętrzna rejestracja działa sprawnie i rzetelnie, dlatego nie ma możliwości nieodebrania połączenia i utraty pacjenta. Ponadto może potwierdzić wizyty, zadzwonić do pacjentów, a nawet obsługiwać skrzynkę mejlową. Działania dopasowane są do potrzeb konkretnej placówki, kierunku jej działania, jak i świadczonych usług medycznych.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 − dwa =

Forma i zdrowie
CBD – czym jest i jak działa?

Na rynku cały czas pojawiają się nowe produkty. Niektóre z nich zostają w ofertach sklepów na dłużej, podczas gdy inne …

Forma i zdrowie
Jak się można kształcić, aby znaleźć pracę w branży medycznej?

Gruntowne i solidne wykształcenie w każdej branży jest obecnie na wagę złota, w przypadku medycyny jednak kwalifikacje mogą dać nam …

Forma i zdrowie
Wydarzenia sportowe – o czym należy pamiętać?

Wydarzenia sportowe należą do jednych z najczęściej organizowanych. Są one jednocześnie imprezami, które mogą przyjmować naprawdę duże rozmiary i być …