Jakie rozwiązania na rynku mogą wesprzeć lekarzy w rejestrowaniu nowych pacjentów?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Rejestracja to pierwszy, podstawowy etap obsługi pacjentów. Wiele przychodni wciąż korzysta z tradycyjnej formy rejestrowania pacjentów, która polega na telefonicznym kontakcie z pacjentem, który chcąc umówić wizytę u lekarza, dzwoni do przychodni i podczas rozmowy z rejestratorką medyczną ustala wolny termin konsultacji. Tego typu rozwiązanie, choć wciąż powszechnie stosowane, wiąże się z licznymi ograniczeniami. Na szczęście z rozwiązaniem przychodzą nowoczesne technologie, które proponują wygodne i komfortowe dla wszystkich propozycje przynoszące długofalowe korzyści.

Szybko i skutecznie

Alternatywą dla tradycyjnych form umawiania pacjentów jest usługa, jaką oferuje medyczna rejestracja telefoniczna. Dzięki temu rozwiązaniu można wiele zyskać. Przede wszystkim czas, który normalnie należy poświęcić na odbieranie telefonów, rozmowę z pacjentami i umawianie wizyt. Zewnętrzna rejestracja działa sprawnie i rzetelnie, dlatego nie ma możliwości nieodebrania połączenia i utraty pacjenta. Ponadto może potwierdzić wizyty, zadzwonić do pacjentów, a nawet obsługiwać skrzynkę mejlową. Działania dopasowane są do potrzeb konkretnej placówki, kierunku jej działania, jak i świadczonych usług medycznych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Do jakich stylizacji wybierać podkolanówki?
Do jakich stylizacji wybierać podkolanówki?
Tegoroczna zima rozpieszcza nas wiosenną aurą, grube zimowe kurtki i ciepłe rajstopy leżą w szafie, za to kuszą nas lekkie […]
Co przyda się do odtwarzania multimediów?
Co przyda się do odtwarzania multimediów?
Współcześnie do odtwarzania różnych treści multimedialnych służą rozmaite urządzenia, jedne mniej, a inne bardziej zaawansowane. Warto podkreślić, że umożliwiają one […]
Modne obuwie na wiosnę (2018)
W tym roku rynek obuwniczy na wiosnę wprowadzi wiele rewolucji. Oczywiście wiele modeli pozostanie po to, by ciągle dopasować do […]