Jakie rozwiązania na rynku mogą wesprzeć lekarzy w rejestrowaniu nowych pacjentów?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Rejestracja to pierwszy, podstawowy etap obsługi pacjentów. Wiele przychodni wciąż korzysta z tradycyjnej formy rejestrowania pacjentów, która polega na telefonicznym kontakcie z pacjentem, który chcąc umówić wizytę u lekarza, dzwoni do przychodni i podczas rozmowy z rejestratorką medyczną ustala wolny termin konsultacji. Tego typu rozwiązanie, choć wciąż powszechnie stosowane, wiąże się z licznymi ograniczeniami. Na szczęście z rozwiązaniem przychodzą nowoczesne technologie, które proponują wygodne i komfortowe dla wszystkich propozycje przynoszące długofalowe korzyści.

Szybko i skutecznie

Alternatywą dla tradycyjnych form umawiania pacjentów jest usługa, jaką oferuje medyczna rejestracja telefoniczna. Dzięki temu rozwiązaniu można wiele zyskać. Przede wszystkim czas, który normalnie należy poświęcić na odbieranie telefonów, rozmowę z pacjentami i umawianie wizyt. Zewnętrzna rejestracja działa sprawnie i rzetelnie, dlatego nie ma możliwości nieodebrania połączenia i utraty pacjenta. Ponadto może potwierdzić wizyty, zadzwonić do pacjentów, a nawet obsługiwać skrzynkę mejlową. Działania dopasowane są do potrzeb konkretnej placówki, kierunku jej działania, jak i świadczonych usług medycznych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Survivalowa gra zespołowa – co zabrać?
Survivalowa gra zespołowa – co zabrać?
Survival od lat cieszy się coraz większą popularnością w naszym kraju. Uczucie adrenaliny połączone z przebywanie wśród dzikiej przyrody daje […]
Wszystko, czego mogłeś jeszcze nie wiedzieć o salach weselnych!
Wszystko, czego mogłeś jeszcze nie wiedzieć o salach weselnych!
Sale weselne są popularnym wyborem miejsc na wesela. Są one często droższe niż kościoły, ale oferują bardziej elastyczną opcję dla […]
Jak sprawnie korzystać z kart lojalnościowych?
Jak sprawnie korzystać z kart lojalnościowych?
Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie programu lojalnościowego. Z tego rozwiązania korzystają zarówno kawiarnie, restauracje, jak i drogerie, sklepy […]