Jakie rozwiązania na rynku mogą wesprzeć lekarzy w rejestrowaniu nowych pacjentów?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Rejestracja to pierwszy, podstawowy etap obsługi pacjentów. Wiele przychodni wciąż korzysta z tradycyjnej formy rejestrowania pacjentów, która polega na telefonicznym kontakcie z pacjentem, który chcąc umówić wizytę u lekarza, dzwoni do przychodni i podczas rozmowy z rejestratorką medyczną ustala wolny termin konsultacji. Tego typu rozwiązanie, choć wciąż powszechnie stosowane, wiąże się z licznymi ograniczeniami. Na szczęście z rozwiązaniem przychodzą nowoczesne technologie, które proponują wygodne i komfortowe dla wszystkich propozycje przynoszące długofalowe korzyści.

Szybko i skutecznie

Alternatywą dla tradycyjnych form umawiania pacjentów jest usługa, jaką oferuje medyczna rejestracja telefoniczna. Dzięki temu rozwiązaniu można wiele zyskać. Przede wszystkim czas, który normalnie należy poświęcić na odbieranie telefonów, rozmowę z pacjentami i umawianie wizyt. Zewnętrzna rejestracja działa sprawnie i rzetelnie, dlatego nie ma możliwości nieodebrania połączenia i utraty pacjenta. Ponadto może potwierdzić wizyty, zadzwonić do pacjentów, a nawet obsługiwać skrzynkę mejlową. Działania dopasowane są do potrzeb konkretnej placówki, kierunku jej działania, jak i świadczonych usług medycznych.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Zajęcia pozalekcyjne, które przypadną do gustu naszym pociechom
Zajęcia pozalekcyjne, które przypadną do gustu naszym pociechom
Dzieci rozwijają się w bardzo szybkim tempie i z reguły prawidłowo, ale tylko jeśli ich rozwój jest odpowiednio stymulowany. W […]
Biurowy dress code – jakie buty wybrać do pracy?
Biurowy dress code – jakie buty wybrać do pracy?
Praca biurowa zwykle związana jest z określonym dress codem, wyznaczonym odgórnie. Ubiór powinien być spójny i elegancki, ale zapewniać wygodę. […]
Jakimi sposobami można polepszyć funkcjonalność i logistykę pracy na magazynie?
Jakimi sposobami można polepszyć funkcjonalność i logistykę pracy na magazynie?
Magazyn jest krytyczną częścią każdej operacji, ponieważ to właśnie tam towary są przechowywane i dystrybuowane do wielu miejsc. Źle zaprojektowany […]