Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Wakacyjny wyjazd do ciepłych krajów – czego nie może zabraknąć w walizce?
Wakacyjny wyjazd do ciepłych krajów – czego nie może zabraknąć w walizce?
Pogoda w Polsce nie zawsze rozpieszcza – nic więc dziwnego, że zagraniczne wycieczki do krajów, gdzie klimat jest dużo przyjemniejszy […]
W jaką technologię i oprogramowanie warto w firmie zainwestować?
W jaką technologię i oprogramowanie warto w firmie zainwestować?
Nieustannie rozwijający się rynek wymaga od przedsiębiorców stałego modernizowania rozwiązań stosowanych w ich firmach. Z tego względu bardzo wielu z […]
Czy studia w Anglii wyglądają tak samo jak w Polsce?
Czy studia w Anglii wyglądają tak samo jak w Polsce?
Wiele osób marzy o studiach za granicą, w tym zwłaszcza w Wielkiej Brytanii. Tamtejsze uczelnie są bowiem bardziej prestiżowe niż […]