Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
W jakich sytuacjach warto skorzystać z bezpiecznych kopert – czym one są?
W jakich sytuacjach warto skorzystać z bezpiecznych kopert – czym one są?
Koperty bezpieczne to opakowania przeznaczone do transportowania wyjątkowo wartościowych przedmiotów oraz poufnych dokumentów (firmowych, bankowych itp.). Charakteryzują się przede wszystkim […]
Dlaczego gryzonie to dobry pomysł, jako zwierzątko domowe dla Twojego dziecka?
Dlaczego gryzonie to dobry pomysł, jako zwierzątko domowe dla Twojego dziecka?
Gryzonie są wspaniałym zwierzątkiem domowym dla dzieci. Są małe, łatwe w opiece i wymagają bardzo mało miejsca. Dziecko może również […]
Jakie modele opon można wyróżnić na rynku motoryzacyjnym?
Jakie modele opon można wyróżnić na rynku motoryzacyjnym?
Na rynku motoryzacyjnym kierowca może znaleźć różne modele opon w różnych przedziałach cenowych. Wszystkie największe koncerny mają w swojej ofercie […]