Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie rozwiązania stosuje się, aby usprawnić i polepszyć transport towarów?
Jakie rozwiązania stosuje się, aby usprawnić i polepszyć transport towarów?
Procesy logistyczne mają ogromne znaczenie w wielu branżach. Opracowanie niezawodnych rozwiązań jest szczególnie ważne dla firm o profilu handlowym i […]
Jak się można kształcić, aby znaleźć pracę w branży medycznej?
Jak się można kształcić, aby znaleźć pracę w branży medycznej?
Gruntowne i solidne wykształcenie w każdej branży jest obecnie na wagę złota, w przypadku medycyny jednak kwalifikacje mogą dać nam […]
Co powinna mieć sala sportowa?
Co powinna mieć sala sportowa?
Sprzęt potrzebny do uprawiania różnych dyscyplin Sale sportowe to obiekty, które mogą być wykorzystywane przez cały rok. W szczególności sprawdzają […]