Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak urządzić domową biblioteczkę?
Jak urządzić domową biblioteczkę?
W naszym kraju nie brakuje osób, które są miłośnikami literatury, a tym samym regularnego czytania i kupowania książek. Zazwyczaj posiadają […]
Prowadzenie sklepu – dlaczego warto inwestować w torby reklamowe?
Prowadzenie sklepu – dlaczego warto inwestować w torby reklamowe?
Z roku na rok konkurencja w wielu branżach coraz bardziej się rozwija. Takie okoliczności skłaniają firmy do ciągłego rozwoju. Wdrażane […]
Osprzęt jachtowy – czym powinien się charakteryzować?
Osprzęt jachtowy – czym powinien się charakteryzować?
Żeglowanie na jachcie należy do bardzo przyjemnych sportów, które można uznać także za sposób na podróżowanie. Wiele osób decyduje się […]