Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Atrakcyjne i eleganckie – opakowania idealne na biżuterię
Atrakcyjne i eleganckie – opakowania idealne na biżuterię
Biżuteria jest tak samo wyjątkowa, jak każda z nas. Jeśli pragniemy podarować ją komuś wyjątkowemu, to koniecznie powinniśmy pomyśleć o […]
W jakich pomieszczeniach w domu sprawdzą się płytki ceramiczne?
W jakich pomieszczeniach w domu sprawdzą się płytki ceramiczne?
Płytkom ceramicznym można przypisać wiele zalet. Przede wszystkim są odporne na wodę i ogień oraz wyjątkowo trwałe. Dzięki temu mogą […]
Jak modnie i przytulnie urządzić kuchnię?
Jak modnie i przytulnie urządzić kuchnię?
W kuchni pojawia się wiele nowoczesnych sprzętów i mebli, często nastawionych głównie na funkcjonalność. Jest to bardzo ważne, lecz dla […]