Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Pellet – co to jest i do czego służy?
Pellet – co to jest i do czego służy?
Co to jest? Pellety to najbardziej rozpowszechniony rodzaj paliwa drzewnego. Produkowane są z pni drzew, które zostały zmielone na drobny […]
Aranżacja łazienki od A do Z – o jakie elementy szczególnie warto zadbać?
Aranżacja łazienki od A do Z – o jakie elementy szczególnie warto zadbać?
Aranżacja łazienki to jedno z podstawowych wyzwań, które stoi przed nowymi właścicielami mieszkania lub osobami, które planują jego remont. Konieczne […]
Bezdech senny – w jaki sposób go leczyć?
Bezdech senny – w jaki sposób go leczyć?
Istnieje kilka sposobów na leczenie bezdechu sennego. W rzeczywistości istnieje wiele rodzajów leczenia bezdechu sennego. Jeśli podejrzewasz, że masz bezdech […]