Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Co musi znaleźć się w nowoczesnej kuchni?
Co musi znaleźć się w nowoczesnej kuchni?
Kuchnia to bardzo ważne pomieszczenie, które powinno być przede wszystkim funkcjonalne i użyteczne. Aranżując ją, warto jednak zwrócić uwagę również […]
W jaki sposób udekorować przyjęcie urodzinowe?
W jaki sposób udekorować przyjęcie urodzinowe?
Organizując urodziny dla siebie lub dziecka, trzeba zawsze wykonać szereg zadań gwarantujących udaną zabawę. Nie obejdzie się przede wszystkim bez […]
W co należy wyposażyć nowo powstałą piekarnię?
W co należy wyposażyć nowo powstałą piekarnię?
Piekarnie są obiektami niezbędnymi w każdym mniejszym lub większym miasteczku. Ich głównym zadaniem jest wypiekanie chleba i produktów cukierniczych. Dobrej […]