Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie przedmioty mogą się przydać w trakcie majsterkowania?
Jakie przedmioty mogą się przydać w trakcie majsterkowania?
Majsterkowanie to głównie domena mężczyzn, ale jest również wiele pań, które mają podobne hobby. Zazwyczaj skupia się ono na drobnych […]
Jak spędzić beztroski czas w rejonie Pienin?
Jak spędzić beztroski czas w rejonie Pienin?
Pieniny kojarzą się większości turystów z kultowym już spływem Dunajcem. Atrakcja ta zapewnia jej uczestnikom niesamowite wrażenia, ale i jest […]
Cięcie laserowe – w jakich szczególnie sytuacjach może się ono przydać
Cięcie laserowe – w jakich szczególnie sytuacjach może się ono przydać
Współcześnie jedną z najchętniej stosowanych metod obróbki termicznej w szeroko rozumianym przemyśle jest cięcie laserowe. Umożliwia ono niezwykle dokładne rozdzielanie […]