Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Dlaczego należy regularnie chodzić na przegląd zębów?
Dlaczego należy regularnie chodzić na przegląd zębów?
Stomatolodzy zalecają wykonanie przeglądu zębów raz do roku. Regularne sprawdzanie uzębienia ma spowodować, że nasze zęby nie będą się psuły. […]
Kilka zasad jak kupować ubrania z rozsądkiem
Kilka zasad jak kupować ubrania z rozsądkiem
Coraz więcej osób boryka się z zakupoholizmem. Konsumpcyjny tryb życia na pewno doskonale temu sprzyja. Warto więc wiedzieć, w jaki […]
E-commerce i logistyka – czy to się łączy?
E-commerce i logistyka – czy to się łączy?
E-commerce, czyli handel elektroniczny oraz logistyka to niemalże nieodłączne dziedziny, które muszą ze sobą współgrać. O ile sprzedajemy usługi, które […]