Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Sposoby na bycie eko
Sposoby na bycie eko
Bycie eko to trend zyskuje sobie coraz więcej zwolenników. Istnieje wiele sposobów dzięki którym można zadbać o środowisko naturalne. Podpowiadamy […]
Trening kobiet w ciąży – czy jest bezpieczny?
Trening kobiet w ciąży – czy jest bezpieczny?
Do tego, jak wiele korzyści przynosi regularna aktywność fizyczna, chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Coraz częściej można także usłyszeć o […]
Dodatki, którymi odmienisz wnętrze swojego domu
Dodatki, którymi odmienisz wnętrze swojego domu
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej – każdy z nas zgodzi się chyba z tą sentencją. O nasze własne wnętrza […]