Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Pomysły na niespodziankę dla swojego partnera
Pomysły na niespodziankę dla swojego partnera
Zaskocz swojego partnera tymi pomysłami na wieczory randkowe i romantyczne ucieczki. Weźcie razem lekcję tańca. Nie musisz być świetny w […]
Księgarnia – czy znajdziemy w niej tylko beletrystykę?
Księgarnia – czy znajdziemy w niej tylko beletrystykę?
Księgarnia to sklep stacjonarny bądź internetowy, który oferuje klientom przede wszystkim rozmaite książki. Najczęściej są to pozycje beletrystyczne, czyli pisane […]
Wszystko co musisz wiedzieć o izolacji podłogi
Wszystko co musisz wiedzieć o izolacji podłogi
Podłoga jest jednym z obszarów w Twoim domu, na który mogą mieć bezpośredni wpływ wahania temperatury. Być może słyszałeś termin […]