Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Strój na snowboard – jak dopasować poszczególne elementy?
Strój na snowboard – jak dopasować poszczególne elementy?
Przy kompletowaniu stroju na deskę nie można kierować się tylko wyglądem poszczególnych akcesoriów. Całe szczęście ubrania sportowe najczęściej dostępne są […]
Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze tłumika do auta?
Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze tłumika do auta?
W każdym aucie z tradycyjnym silnikiem spalinowym jest zamontowany układ wydechowy. Jeden z jego najważniejszych elementów to tłumik, odpowiedzialny zarówno […]
Jakimi drogami bezrobotni znajdą upragnione źródło utrzymania?
Jakimi drogami bezrobotni znajdą upragnione źródło utrzymania?
Utrata pracy jest zawsze trudnym doświadczeniem. Nie warto jednak załamywać rąk, tylko jak najszybciej rozpocząć poszukiwania nowej. Zwykle zaczynamy tę […]