Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Lampa kanałowa LED – jakie ma zalety?
Lampa kanałowa LED – jakie ma zalety?
Lampa kanałowa to bardzo przydatne i praktyczne źródło oświetlenia w wielu miejscach. Jeśli szukasz rozwiązania oświetleniowego, które pomoże Ci zaoszczędzić […]
Kawa niczym z kawiarni – jak ją zaparzyć w domu?
Kawa niczym z kawiarni – jak ją zaparzyć w domu?
Mała czarna, cappuccino, caffe latte – rodzajów kaw serwowanych w kawiarniach jest mnóstwo. Niestety codzienne korzystanie z usług profesjonalnych baristów […]
Zalety druku cyfrowego
Zalety druku cyfrowego
Druk cyfrowy jest obecnie jedną z najbardziej popularnych technik wytwarzania książek, czasopism oraz różnorodnych materiałów reklamowych. Na tle innych metod […]