Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Biznes i usługi

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

12 − siedem =

Biznes i usługi
Dlaczego obsługa księgowości w firmie jest taka ważna?

Księgowość jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania każdego przedsiębiorstw, bez względu na jego wielkość. Do głównych zadań, którymi zajmuje się księgowość …

Biznes i usługi
Jak skutecznie zabezpieczyć produkty podczas transportu?

Transport zapewnia swobodny przepływ towarów między firmami, klientami czy osobami prywatnymi. Aby jednak przesyłane produkty zachowały swoją jakość i nie …