Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Wybór kominka – na co zwrócić uwagę?
Wybór kominka – na co zwrócić uwagę?
Wybór kominka to niezwykły, ale też bardzo ważny dzień w życiu każdego samodzielnego domownika. Kominek to nie tylko przyjemność, ale […]
Jaki grill zakupić do ogrodu?
Jaki grill zakupić do ogrodu?
Grillowanie to świetny sposób na spędzenie czasu z najbliższymi w ciepłe dni. Na grillu można przygotować wiele smacznych i zdrowych […]
Jak skomplementować niezbędne rzeczy do pierwszego mieszkania?
Jak skomplementować niezbędne rzeczy do pierwszego mieszkania?
Urządzanie pierwszego mieszkania to zadanie niewątpliwie trudne. Oprócz czasu wymaga też nakładu kosztów, dlatego ten etap należy dokładnie i racjonalnie […]