Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jakie meble można wstawić na balkon?
Jakie meble można wstawić na balkon?
Wiosenną porą, kiedy wielkimi krokami zbliża się lato, zaczynamy marzyć o spędzaniu, wspólnie z rodziną lub znajomymi, ciepłych wieczorów na […]
Jak o tematyce śmierci wypowiadają się różne religie?
Jak o tematyce śmierci wypowiadają się różne religie?
Temat śmierci często uważany jest za temat tabu. Wiele osób nie chce o tym rozmawiać, ponieważ boi się nieznanego. Niektóre […]
W jaki sposób należy oznaczać produkty, znajdujące się w sklepie?
W jaki sposób należy oznaczać produkty, znajdujące się w sklepie?
Każdy wyprodukowany produkt, który sprzedawany jest w sklepach w całej Unii Europejskiej, musi cechować się odpowiednimi oznaczeniami na opakowaniu, które […]