Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Biznes i usługi

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzy × pięć =

Biznes i usługi
Jaki zakres działań jest oferowany przez profesjonalne firmy sprzątające?

Z każdym rokiem coraz więcej przedsiębiorców rezygnuje z zatrudniania własnych sprzątaczek i korzysta z usług zewnętrznych firm sprzątających. Przekazywanie tych …

Biznes i usługi
Jak pozbyć się niesprawnego samochodu?

Chciałbyś sprzedać samochód, lecz nie masz ofert kupna ze względu na jego stan techniczny? Znalezienie kupca na niesprawne auto rzeczywiście …

Biznes i usługi
Na co zwrócić uwagę przy przechowywaniu towaru w magazynie?

Magazyn to miejsce, w którym składuję się i przemieszcza zapasy jakichś produktów na wyznaczonej przestrzeni.Jest też jednostką organizacyjno-funkcjonalną odpowiadającą za …