Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Nieuczciwość ze strony byłego pracodawcy?
Nieuczciwość ze strony byłego pracodawcy?
Niestety, wielu pracodawców nie jest do końca uczciwych, łamiąc prawa pracownika, a także nie wywiązując się ze swoich obowiązków. W […]
Peruki naturalne – czyli jakie?
Peruki naturalne – czyli jakie?
Piękne długie fale rodem z Hollywood, loki niczym sprężynki czy zalotne strzyżenia stylizowane na męsko… Mowa tu oczywiście o włosach, […]
Jaki wzór zaproszenia wybrać?
Jaki wzór zaproszenia wybrać?
Planując ślub, który będzie zapewne jednym z ważniejszych dni w życiu, nie  można zapomnieć o dobraniu odpowiednich zaproszeń. Najłatwiejsza droga […]