Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Czy zaległości w ZUS mogą być przeszkodą we wzięciu kredytu firmowego?
Czy zaległości w ZUS mogą być przeszkodą we wzięciu kredytu firmowego?
Każdy przedsiębiorca noszący się z zamiarem zaciągnięcia kredytu na swoją firmę musi liczyć się z tym, że bank dokona oceny […]
Materiały, które idealnie nadają się na piżamę
Materiały, które idealnie nadają się na piżamę
Aby móc cieszyć się dobrym samopoczuciem przez cały dzień, warto zadbać o to, by mieć jak najlepsze warunki do snu […]
Prace geodezyjne, na jakie warto zwrócić uwagę
Prace geodezyjne, na jakie warto zwrócić uwagę
Geodezja to ciekawa dziedzina wiedzy, która związana jest między innymi z wytyczaniem granic terenu, a także tworzeniem map i projektów. […]