Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Biznes i usługi

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzy × trzy =

Biznes i usługi
Jaka oferta składa się na profesjonalne usługi biur nieruchomości?

W naszym kraju funkcjonuje bardzo wiele biur nieruchomości. Są to podmioty skoncentrowane przede wszystkim na pośrednictwie w obrocie rozmaitymi nieruchomościami, …

Biznes i usługi
Z jakiego oprogramowania warto korzystać przy prowadzeniu firmy?

Oprogramowanie różnego typu jest obecnie częścią zasobów każdego prawie przedsiębiorstwa. Nowoczesne rozwiązania informatyczne pozwalają na szybkie i skuteczne prowadzenie procesów …

Biznes i usługi
E-commerce i logistyka – czy to się łączy?

E-commerce, czyli handel elektroniczny oraz logistyka to niemalże nieodłączne dziedziny, które muszą ze sobą współgrać. O ile sprzedajemy usługi, które …