Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Biznes i usługi

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

17 + szesnaście =

Biznes i usługi
Doradca finansowy – w czym może pomóc?

Planowanie finansowe to nie tylko pieniądze. Chodzi o budowanie dobrego życia dla Ciebie, Twojej rodziny i przyjaciół. Chodzi o zapewnienie …

Biznes i usługi
Jakie usługi oferowane są przez firmy szkoleniowe?

Firma szkoleniowa to biznes, który zapewnia szkolenia i rozwój dla ludzi oraz organizacji. Firmy szkoleniowe mogą być małe lub duże, …

Biznes i usługi
Jakimi sposobami można polepszyć funkcjonalność i logistykę pracy na magazynie?

Magazyn jest krytyczną częścią każdej operacji, ponieważ to właśnie tam towary są przechowywane i dystrybuowane do wielu miejsc. Źle zaprojektowany …