Jak pudełko wpływa na sprzedaż?

Biznes i usługi

Gdy oferujemy naszym klientom prezenty świąteczne, nadchodzący czas to dla nas prawdziwe żniwa. Klienci bowiem chętnie poszukują ładnych i eleganckich upominków, które mogliby ofiarować swoim bliskim. Podczas sprzedaży takich produktów oczywiście to, co sprzedajemy ma olbrzymie znaczenie.

Nie mniej ważne jest jednak też to, w co zapakowany jest dany prezent. To bowiem właśnie opakowania budzą wielkie emocje podczas samego procesu otwierania prezentu, ponieważ są pierwszą rzeczą jaką widzi obdarowana osoba, zanim jeszcze rozpakuje prezent.

Opakowanie musi być ładne

Opakowanie nie tylko prezentów świątecznych musi być przede wszystkim eleganckie i spójne z tym, co jest w środku, dlatego musimy wybrać takie pudełka prezentowe, jakie będą współgrały z wizerunkiem naszej marki.

Jeżeli posiadamy luksusową markę, sprzedającą na przykład ekskluzywne zegarki jasnym jest, że również pudełko musi wyglądać wytwornie. Dobrze sprawdzą się barwy czerni i szarości, które doskonale pasują do eleganckiego charakteru produktu.

Przyciąga wzrok

Dobre opakowanie jest też ważne już w samym sklepie, kiedy klient wybiera towar. Zdecydowanie chętniej zdecyduje się na przedmiot zapakowany elegancko. Sprzedawcy często zapominają o tym niezwykle istotnym elemencie samej sprzedaży, a to duży błąd.

Dobrze zaprojektowane pudełko ma szansę poprawić sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent. Nasz produkt będzie zdecydowanie lepiej wyróżniony spośród innych tego typu, będąc opakowanym w pudełka prezentowe.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzy × cztery =