Spośród tylu agencji SEO, trudno wybrać tę najlepszą – Czy kierowanie się darmowym audytem SEO jest w porządku?

Biznes i reklama

Musisz więc znaleźć najlepszą agencję SEO dla swojej firmy, ale jest ich tak wiele, że trudno wybrać. Jesteś wielokrotnie kuszony darmowym audytem SEO? Zastanawiasz się, czy może go przeprowadzić, skoro jest bezpłatny? Odpowiedź brzmi: tak – współpraca z agencją interaktywną z reguły rozpoczyna się audytem SEO. Należy jednak pamiętać, że audyty te nie zawsze są dokładne i mogą być stronnicze. Bezpłatny audyt SEO ma wiele zalet, jednak istotne jaka agencja podejmuje się jego realizacji. 

Agencja godna zaufania – czyli jaka?

Kiedy szukasz godnej zaufania agencji SEO, musisz wziąć pod uwagę kilka rzeczy:

  • Po pierwsze, chcesz mieć pewność, że firma jest przejrzysta, jeśli chodzi o to, co robi i jak to robi. W ten sposób możesz mieć pewność, że dobrze wykonają swoją pracę.

  • Następnie chcesz dowiedzieć się, czy mają jakieś doświadczenie w Twojej branży. W ten sposób będą lepiej rozumieć odbiorców i wiedzieć, jakie treści do nich pasują.

  • Wreszcie, chcesz się upewnić, że firma ma wszystkie odpowiednie narzędzia i zasoby potrzebne do jej pracy. Obejmuje to oprogramowanie i wiedzę na temat najlepszych praktyk SEO, które pomogą im w budowaniu wyższej pozycji Twojej witryny w wyszukiwarkach, takich jak Google lub Bing.

Można by wymienić jeszcze wiele czynników, jednak zamiast tego proponujemy przede wszystkim zwracać uwagę na opinię klientów, którzy ówcześnie skorzystali z oferty agencji, która akurat zaskarbiła sobie nasze zainteresowanie. Spośród tylu dostępnych na rynku agencji interaktywnych, naprawdę trudno wybrać tę jedyną, która ma stać się naszym partnerem na drodze budowania wizerunku marki. 

Pamiętaj jednak o racjonalizmie i zachowaj trzeźwość umysłu. Zachęcanie darmowym audytem SEO, nie jest oznaką wysokiej jakości i doświadczenia. Tylko dogłębny research, portfolio i opinie wcześniejszych klientów pozwolą Ci podjąć najlepszą decyzję. 

Co oferuje dobra agencja SEO?

Wykorzystywane przez agencje narzędzia są bardzo podobne, działania, mogłoby się wydawać, że również – nic bardziej mylnego. Liczy się podejście agencji do realizacji poszczególnych strategii marketingu cyfrowego, jej wypracowane, prywatne techniki działania na SEO, które to właśnie czynią ją wyjątkową. 

W dobrej agencji nie dopatrzysz się półśrodków. Takie elementy jak optymalizacja on-site i nienaganna sprawność techniczna to wymagany standard. Kampanie reklamowe pobudzające konwersje, redukcja niekorzystnych wskaźników np. bounce rate itp. Dostarczanie treści nowej i nie pozwalającej się określić mianem wtórnej, aby nie dopuścić do kanibalizacji i innych skrajnie negatywnych zjawisk. Innymi słowy, dobra agencja SEO dba o Twoją witrynę w sposób kompleksowy, nie opierając się o popularne schematy i działania konkurencji. 

Być nowatorskim jest w cenie. Przykładem może być poznańska agencja Grupa iCEA i jej usługa SEO 360. O tej agencji nie sposób mówić źle – wysoka profesjonalizacja, indywidualne podejście do każdego klienta, działalność międzynarodowa, liczne nagrody i wyróżnienia, konkurencyjna stawka a do tego przywita nas darmowym audytem SEO

Decyzja nie jest definitywna i ostateczna – agencję zawsze można zmienić  

Jeżeli nawiązałeś już współpracę i nie jesteś zadowolony z jakości świadczonych usług, zawsze możesz zmienić dostawcę potrzebnych Ci usług. Jak już wspomnieliśmy agencji  jest wiele i każda przyjmie Twoją działalność z otwartymi ramionami.  Nie ma sensu chodzić po pękającym lodzie, to niebezpieczne dla Ciebie i Twojej działalności, dlatego zawsze powinieneś współpracować z osobami i firmami, które oddziałują na Twój interes w stopniu co najmniej dobrym. 

My rekomendujemy współpracę z Grupą iCEA, to zaufany i jednocześnie godny polecenia dostawca usług cyfrowych, o którym w branży nie sposób uświadczyć złego słowa.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

3 × dwa =

Biznes i reklama
Poznaj reklamy allegro ads, dowiedz się co to jest google merchant – wsparcie biznesu!

Reklamy Allegro Ads to darmowe oprogramowanie z zestawem narzędzi, które pomagają firmom generować i zarządzać kampaniami reklamowymi. Co ciekawe, reklamy …

Biznes i reklama
Szukanie pracy – czynności jakie warto podjąć, aby poszło szybko i sprawnie

Praca zarobkowa jest w dalszym ciągu źródłem utrzymania dla większości Polaków. Jej utrata wiąże się więc często z zagrożeniem dla …

Biznes i reklama
Ściany ledowe – standard czy dziwactwo?

Nowoczesne technologie stopniowo wypierają z użytku stosowane do niedawna techniki reklamy. Współczesne techniki audiowizualne stanowią w wielu wypadkach świetną alternatywę …