Gdzie umieścić baner reklamowy?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Baner to jedna z najbardziej popularnych form reklamy zewnętrznej, zwanej inaczej outdoorową. Jego podstawową zaletą jest doskonała widoczność z dużej odległości, co zwiększa szansę na dotarcie do szerokiej rzeszy odbiorców (potencjalnych klientów). Istotny atut to również spora odporność zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i szkodliwe czynniki atmosferyczne. W wykonywaniu atrakcyjnych banerów na zamówienie specjalizuje się m.in. drukarnia ze strony: http://www.expressdruk.com.pl/banery.html.

Odpowiednia lokalizacja to klucz do sukcesu 

Najprostszym rozwiązaniem jest umieszczenie banera reklamowego na terenie bezpośrednio przylegającym do firmy. Nie wymaga to bowiem starania się o zezwolenie. Z drugiej jednak strony skuteczność marketingowa jest w tym przypadku ograniczona. Alternatywę stanowi zamontowanie nośnika na odrębnej posesji znajdującej się w centrum miasta – oczywiście po uprzednim uzyskaniu zgody od jej właściciela (na mocy umowy cywilno-prawnej regulującej wysokość opłaty za dzierżawę gruntu). Trzeba w to zainwestować trochę pieniędzy, ale jednocześnie można liczyć na ich szybki zwrot. Najlepszym pomysłem jest natomiast umieszczenie banera przy ruchliwej drodze, galerii handlowej, ewentualnie na fasadzie wybranego budynku, moście albo wiadukcie. Wszystkie wymienione miejsca gwarantują bardzo łatwe dotarcie do konsumentów z ofertą produktową bądź usługową.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Do czego służą wkładki ortopedyczne?
Do czego służą wkładki ortopedyczne?
Stopy codziennie dźwigają ciężar całego ciała. Chodzenie w źle dobranym obuwiu, a także niektóre choroby (takie jak cukrzyca, otyłość) mogą […]
Z jakich materiałów dodatki są najtrwalsze?
Z jakich materiałów dodatki są najtrwalsze?
Czasem, gdy kupujemy dodatki, kierujemy się przede wszystkim tym, jaka jest ich cena. Czy jest to jednak dobre podejście? Zdecydowanie […]
Jak prowadzić księgowość sklepu internetowego?
Jak prowadzić księgowość sklepu internetowego?
Księgowość sklepu internetowego, który zaliczany jest do firm małych, prowadzona jest z reguły na zasadach uproszczonych (tzw. mała księgowość). Przedsiębiorca […]