Gdzie umieścić baner reklamowy?

Biznes i reklama

Baner to jedna z najbardziej popularnych form reklamy zewnętrznej, zwanej inaczej outdoorową. Jego podstawową zaletą jest doskonała widoczność z dużej odległości, co zwiększa szansę na dotarcie do szerokiej rzeszy odbiorców (potencjalnych klientów). Istotny atut to również spora odporność zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i szkodliwe czynniki atmosferyczne. W wykonywaniu atrakcyjnych banerów na zamówienie specjalizuje się m.in. drukarnia ze strony: http://www.expressdruk.com.pl/banery.html.

Odpowiednia lokalizacja to klucz do sukcesu 

Najprostszym rozwiązaniem jest umieszczenie banera reklamowego na terenie bezpośrednio przylegającym do firmy. Nie wymaga to bowiem starania się o zezwolenie. Z drugiej jednak strony skuteczność marketingowa jest w tym przypadku ograniczona. Alternatywę stanowi zamontowanie nośnika na odrębnej posesji znajdującej się w centrum miasta – oczywiście po uprzednim uzyskaniu zgody od jej właściciela (na mocy umowy cywilno-prawnej regulującej wysokość opłaty za dzierżawę gruntu). Trzeba w to zainwestować trochę pieniędzy, ale jednocześnie można liczyć na ich szybki zwrot. Najlepszym pomysłem jest natomiast umieszczenie banera przy ruchliwej drodze, galerii handlowej, ewentualnie na fasadzie wybranego budynku, moście albo wiadukcie. Wszystkie wymienione miejsca gwarantują bardzo łatwe dotarcie do konsumentów z ofertą produktową bądź usługową.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

18 − 7 =

Biznes i reklama
Poznaj reklamy allegro ads, dowiedz się co to jest google merchant – wsparcie biznesu!

Reklamy Allegro Ads to darmowe oprogramowanie z zestawem narzędzi, które pomagają firmom generować i zarządzać kampaniami reklamowymi. Co ciekawe, reklamy …

Biznes i reklama
Szukanie pracy – czynności jakie warto podjąć, aby poszło szybko i sprawnie

Praca zarobkowa jest w dalszym ciągu źródłem utrzymania dla większości Polaków. Jej utrata wiąże się więc często z zagrożeniem dla …

Biznes i reklama
Ściany ledowe – standard czy dziwactwo?

Nowoczesne technologie stopniowo wypierają z użytku stosowane do niedawna techniki reklamy. Współczesne techniki audiowizualne stanowią w wielu wypadkach świetną alternatywę …