Budowanie pozytywnego wizerunku oraz zapamiętywalności firmy jest podstawą do osiągnięcia sukcesów i zwiększenia zysków. Trafienie do klientów wydaje się dość prostą sprawą, ale utrzymanie ich zainteresowania jest zdecydowanie trudniejszym zadaniem. Jednym z najlepszych sposobów na to są drobne upominki i gadżety, które używane są na co dzień.
Świetnym pomysłem na zwrócenie uwagi klientów jest podarowanie im drobnych upominków. Ich rodzaj trzeba dopasować do specyfiki prowadzonej działalności oraz typu klientów, do którego chce się dotrzeć.
Głównym zadaniem gadżetów reklamowych jest stworzenie u klientów poczucia przywiązania do danej marki. Dzięki takim akcesoriom, których będą mogli używać na co dzień, staną się zdecydowanie bardziej lojalni. Gadżety powinny jednak przede wszystkim kojarzyć się z działalnością i spełniać praktyczne funkcje. Jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych pomysłów są tanie długopisy reklamowe, których zakup nie nadwyręży firmowego budżetu. Obdarowany nimi klient z pewnością będzie używał ich w codziennej pracy.
Dobrym pomysłem są także nowoczesne akcesoria, takie jak powerbanki lub pendrivy z logo firmy. Niektóre przedsiębiorstwa decydują się na podarowanie swoim klientom elementów odzieży. Najpopularniejsze są koszulki, bluzy lub czapki z daszkiem. Jest to sposób na to, aby szybko dotrzeć do dużej grupy potencjalnych odbiorców, ponieważ klienci widząc logo firmy umieszczonej na ubraniach zapamiętują je na dłużej.