Ekologia stała się bardzo silnym trendem. Ta moda podyktowana troską o środowisko naturalne, które jest w opłakanym stanie, bardzo wpływa na świadomość konsumentów. Coraz częściej poszukują oni alternatywy dla plastikowych pojemników lub substancji zatruwających wodę. Jako, iż większość ludzi jest wzrokowcami, wybierając poszczególne produkty, kierują się w pierwszej kolejności opakowaniem, jak również samą formą prezentacji towarów, która sugeruje proekologiczna postawę producenta. Z tego właśnie powodu warto zdecydować się na rozwiązania sprzyjające dbaniu o naturę.
Decydując się na ekologiczny charakter działalności, powinniśmy zaprezentować to klientom. Oczywiście najprostszym sposobem jest bardzo dobry skład produktu i biodegradowalne albo nadające się do recyklingu opakowanie, jednak w gąszczu innych towarów, nasza propozycja może zostać przeoczona. Aby wyróżnić ofertę, doskonałym wyborem będzie ecostand, który znajdziemy choćby na witrynie https://ecostand.pl/projekty/fsdu-stojak-podlogowy-daco-bello/. Półka ekspozycyjna tego typu została wykonana ze sklejki drewnianej, dzięki czemu jest wytrzymała, jak również ekologiczna. Pamiętajmy także, by reklama również odzwierciedlała nasze nastawienie. Świadomość marki świetnie zbudują materiały marketingowe wydrukowane na papierze z odzyskanych surowców. Na etykiecie butelki lub pudełka tez warto dodać wzmianki o zrównoważonym procesie produkcji. Wszystkie starania ze strony producenta nakierowane na ochronę środowiska, zostaną szybko dostrzeżone przez konsumentów, co znajdzie swoje odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży.