Jak gadżety reklamowe działają na potencjalnych klientów?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Funkcji reklamy jest wiele. Generalnie jednak można je sprowadzić do kilku aspektów oddziaływania na klientów. A mianowicie przekazy reklamowe mają budować świadomość marki, przypominać o jej istnieniu oraz budować pozytywne skojarzenia z oferowanymi przez nią dobrami. Na takiej zasadzie stosuje się między innymi gadżety reklamowe. Ich zadaniem jest informowanie o istnieniu konkretnego podmiotu oraz wytworzenie w potencjalnych klientach poczucia, że danej firmie można zaufać.

Zdobywając klienta

Paradoksalnie zdobycie klienta jest łatwiejsze niż jego utrzymanie. W większości przypadków wystarczy dobra kampania reklamowa oraz stworzenie wrażenia sukcesu. Przykładowo reklamowa pamięć usb pokazuje, że firma dobrze radzi sobie na rynku. Skoro stać ją na wręczanie takich stosunkowo kosztownych gadżetów, to zapewne już ma wielu klientów i spore zyski. Zainwestowanie w taką promocję w rzeczywistości nie kosztuje wiele, pozwala natomiast zbudować pozytywne skojarzenia z danym podmiotem działalności gospodarczej.

Utrzymanie klienta

Stali klienci to źródło regularnych dochodów dla każdej firmy, swoisty fundament jej funkcjonowania. Utrzymanie pozyskanych odbiorców przede wszystkim opiera się na atrakcyjnej ofercie. Niemniej jednak klienci lubią także małe dowody uznania. I tutaj ponownie na promocyjną scenę wkraczają gadżety reklamowe. Nie kosztują wiele, mogą natomiast znacznie ocieplić wizerunek. Przedmioty ekskluzywne pokazują firmowy sukces, a te codziennego użytku regularnie przywołują w pamięci klientów dane przedsiębiorstwo. Ponadto często zawierają dane kontaktowe.

Artykuł napisany we współpracy z Memorabbit – gadżety reklamowe producent oferuje w atrakcyjnych cenach.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak pakować jedzenie na wynos żeby było ciepłe i świeże?
Opakowanie odgrywa w ostatnich czasach coraz większą rolę w działalności gastronomicznej. Ponieważ pandemia wymusiła na wielu przedsiębiorcach modyfikację działalności i […]
Jakie rozwiązania na rynku mogą wesprzeć lekarzy w rejestrowaniu nowych pacjentów?
Jakie rozwiązania na rynku mogą wesprzeć lekarzy w rejestrowaniu nowych pacjentów?
Rejestracja to pierwszy, podstawowy etap obsługi pacjentów. Wiele przychodni wciąż korzysta z tradycyjnej formy rejestrowania pacjentów, która polega na telefonicznym […]
Funkcjonalne wnętrze – jakie meble są w nim istotne?
Funkcjonalne wnętrze – jakie meble są w nim istotne?
Przestrzeń, w której mieszkamy, musi być dopasowana do użytkownika i jego stylu życia. Dobrze jest, kiedy meble kupowane z myślą […]