Promocje dla stałych klientów – co warto wprowadzić w sklepie online?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Konkurencja, właściwie na każdym rynku jest ogromna. Firmy muszą coraz bardziej zabiegać o klientów. Ta sytuacja dotyczy także tych przedsiębiorców, którzy działają w sieci. Pracownicy firm zajmujących się sprzedażą towarów i usług online muszą się ciągle głowić na tym, jak przyciągnąć klienta. Jeszcze większym problemem jest to jak zatrzymać kupującego na dłużej, tak by został klientem stałym.

Jakie są sposoby na zatrzymanie klienta?

Bardzo ważne jest to, by kupujący poczuł się osobą wyjątkową. Żeby odczuł to, że kiedy wraca na zakupy, może zostać za to nagrodzony. Dlatego bardzo dobrym sposobem na zatrzymanie klienta są różnego rodzaju programy lojalnościowe. Może to być rabat na każde kolejne zakupy, wyrażony w procentach lub kwocie zależnej od wcześniejszych zakupów. Innym sposobem może być zbieranie punktów, by po uzbieraniu odpowiedniej ilości otrzymać darmowych produkt z listy nagród.

Ciekawym rozwiązaniem jest także losowanie nagród wśród uczestników programu. Mogą to być towary, które są dostępne na stronie, ale także całkiem inne nagrody jak wycieczka, rower lub kolacja w ekskluzywnej restauracji. Najważniejsze jest to, by klient wracał do sklepu i czuł, że jest bardzo ważny dla sprzedającego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Montaż wiaty na rowery – o czym trzeba wiedzieć?
Montaż wiaty na rowery – o czym trzeba wiedzieć?
Wiata rowerowa jest rodzajem zadaszenia, które umożliwia bezpieczne przechowywanie tych jednośladów przez cały rok, bez obaw o trudne warunki atmosferyczne. […]
Budowa własnego domu – postaw na ekologię
Budowa własnego domu – postaw na ekologię
Postawienie własnego domu to spory wydatek, ale także duże obciążenie dla środowiska. W związku z tym wiele osób podejmuje starania, […]
Pełna księgowość – z czego się składa?
Pełna księgowość – z czego się składa?
Pełna księgowość jest najbardziej kompletnym i szczegółowym ze wszystkich sprawozdań finansowych. Zawiera wszystkie informacje o wynikach firmy za dany okres, […]