Aby wydarzenie sportowe odniosło sukces, musi wzbudzić zainteresowanie odpowiednio dużego grona odbiorców. To te osoby się na nim pojawią lub będą oglądać je przy pomocy środków masowego przekazu. Żeby stało się to możliwe, konieczna jest właściwa akcja promocyjna przeprowadzona w kreatywny sposób. Jak się do niej przygotować i z jakich rozwiązań korzystać? Gdzie szukać inspiracji?
Warto postawić na komunikację prowadzoną przy pomocy różnych kanałów. Promujmy wydarzenie w mediach społecznościowych, a także w tradycyjnych. Róbmy to również poprzez narzędzia marketingowe o rozmaitej formie. Atrakcyjne wizualnie plakaty rozwieszone w centralnych częściach miasta, ulotki rozdawane przechodniom i reklamy wykupione w lokalnych mediach zadziałają w kompleksowy sposób i przyniosą znacznie lepsze efekty, niż zdecydowanie się wyłącznie na jeden rodzaj promocji.
Bardzo ciekawą opcją jest zadbanie o to, by wydarzenie zyskało swojego ambasadora. Najlepiej aby była to osoba ciesząca się sympatią oraz zaufaniem opinii publicznej, która wzbudzi ciekawość odbiorców oraz uwiarygodni w ich oczach całe przedsięwzięcie. Żeby właściwie przygotować się do promowania eventów, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów i odbyć stosowne szkolenie. To źródło cennych inspiracji, które sprawią, że reklamowanie tego rodzaju wydarzeń będzie nam przychodziło z łatwością. Aktualnie na rynku działa wiele firm, które świadczą wspomniane usługi szkoleniowe. Jedną z nich jest Emtg.