„Reklama dźwignią handlu”. Ten slogan znają wszyscy, od małych dzieci po seniorów. Nie można wszakże oczekiwać od konsumenta, że sam z siebie znajdzie akurat tę konkretną firmę, jeżeli nie wie nawet o jej istnieniu. Poza nowoczesnym marketingiem internetowym i ulotkami warto zainwestować w gadżety reklamowe z nadrukiem. Jakie więc wybrać?
Najpopularniejszym produktem, który wykorzystuje się do tego celu to długopis. Wydawać by się mogło – rzecz bardzo prozaiczna. Aczkolwiek kryje się za tym głębszy sens. Mimo że pisanie ręczne odchodzi do lamusa, dalej podręczne notatki czy podpisy składa się właśnie w ten sposób. Pióra wieczne wychodzą z użytku, a długopisy kosztują na tyle niedużo, że nie opłaca się ich kupować. W związku z tym, rozdając dobrze piszące artykuły papiernicze z logo firmy, ma się pewność, że potencjalny klient będzie z nich regularnie korzystał. Coraz częściej spotykane gadżety reklamowe z nadrukiem to smycze. Przydają się do grupowania kluczy, a także wyciągania ich z kieszeni. Dzisiaj każdy ma ich kilka kompletów: osobny od domu, miejsca pracy, samochodu, a nawet pilot do bramy. Podobnie jak w przypadku długopisów, smycze zostaną z osobą obdarowaną na dłużej, bo po prostu są przydatne. Poza tymi dwoma produktami można wybrać coś odpowiadającego naszym czasom. Ciekawą propozycją są żetony do wózków. W erze, gdy płaci się głównie kartą, będą zbawieniem podczas zakupów. Kolejny użyteczny gadżet to ładowarka samochodowa – wpina się ją do gniazda zapalniczki, a dzięki portom USB można naładować np. smartfona.