Korzystanie z leasingu jest formą finansowania – dzięki niemu możemy zdobyć potrzebny nam sprzęt lub urządzenie. Jeśli posiadamy firmę, prawdopodobnie słyszeliśmy o nim nie raz. W leasing można wziąć niemal wszystko, w praktyce wygląda to nieco inaczej. A może mamy firmowy samochód w leasingu? Całkiem możliwe, jest to najczęściej leasingowany sprzęt. Ale czy można brać w leasing sprzęt biurowy? Okazuje się, że tak. Jest to coraz popularniejsza forma wyposażania nowoczesnych biur. Jedną z firm, która świadczy usługi w tym zakresie jest poznański Telekontrakt, firma działająca w branży od 27 lat. Znając specyfikę technologii biurowych oraz śledząc potrzeby klientów, firma dołączyła do swoich usług leasing sprzętu biurowego, do którego zaliczyć można między innymi takie egzemplarze drukarek jak https://www.telekontrakt.pl/category/urzadzenia-kolorowe/canon-2/.
Leasing jak działa? Zasada jest prosta. Jeśli chcemy mieć możliwość korzystania „od ręki” z potrzebnych urządzeń biurowych, wystarczy, że wybierzemy interesujący nas model. Następnie otrzymamy konkretną ofertę, która będzie dostosowana do charakteru naszej pracy oraz zastosowania wybranego sprzętu. Spłata leasingu odbywa się w ratach, a sama procedura jest szybka i prosta. Nie musimy się martwić o długi czas uzyskania decyzji. Jest to zaleta tej formy. Czasem warto tak rozplanować wydatki żeby nie przeciążyć budżetu nieprzewidzianymi wydatkami. Jeśli nas stary sprzęt się popsuł, zamiast kupna nowego, możemy skorzystać z mniej obciążającej możliwości leasingowania. W dłuższej perspektywie na pewno opłaci się to nam oraz naszemu przedsiębiorstwu.