Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
W co ubrać dziecko zimą, by go nie przegrzać?
W co ubrać dziecko zimą, by go nie przegrzać?
Wielu rodziców ma tendencję do tego, by zbyt ciepło ubierać swoje dzieci. Szczególnie widoczne jest to zimą, gdy temperatura drastycznie […]
Wynajem wózków widłowych — dlaczego może być lepszy niż zakup?
Wynajem wózków widłowych — dlaczego może być lepszy niż zakup?
Zakup wózków widłowych to dla większości firm naprawdę poważna inwestycja. Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na wynajem pojazdów. Takie […]
Zbrojenia budowlane – w jakim celu się je wykonuje?
Zbrojenia budowlane – w jakim celu się je wykonuje?
Podstawowym materiałem konstrukcyjnym wykorzystywanym przy wznoszeniu obiektów mieszkalnych i użytkowych jest beton. Niestety niezbyt dobrze znosi on nadmierne obciążenia, dlatego […]