Czy reklama na telebimach może być skuteczna?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Istnieje bardzo dużo wątpliwości, czy ekrany diodowe są dobrą formą reklamy. Gdy wchodziły na rynek, przyciągały uwagę odbiorcy. Jednak obecnie już nie rzucają się w oczy tak, jak wcześniej.

Lokalizacja

Sukces reklamodawcy zależy od dobrego umiejscowienia telebimu. Najlepiej wstawiać je w takie miejsca, gdzie klient musi patrzeć na ekran. Takimi lokalizacjami są drogi przelotowe i okolice dużych skrzyżowań, czyli miejsca, w których klient musi się zatrzymać. Wpływ na to ma więc natężenie ruchu. Im jest ono większe, tym więcej czasu na przyswojenie informacji mają osoby poruszające się samochodami.

Skuteczność

Telebimy diodowe muszą docierać do klienta, dlatego ważna jest lekkość przekazywania informacji. Badania potwierdzają, że obraz ruchomy jest łatwiej przyswajalny od stacjonarnego. Lepiej utrwala się on w pamięci potencjalnego klienta, stąd wyższa skuteczność ekranów diodowych od billboardów. Potwierdza się więc stwierdzenie, że telebim jest najskuteczniejszą formą reklamy zewnętrznej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak zapewnić roślin odpowiednie warunki?
Jak zapewnić roślin odpowiednie warunki?
Uprawa roślin w warunkach szklarniowych jest praktykowana od bardzo dawna. Zapewnia o wiele lepsze warunki uprawne, niż na otwartej przestrzeni, […]
Pozbawienie władzy rodzicielskiej – jakie są powody?
Pozbawienie władzy rodzicielskiej – jakie są powody?
Co to jest władza rodzicielska? Władza rodzicielska odnosi się do relacji prawnej pomiędzy rodzicem a jego biologicznym dzieckiem. Obejmuje ona […]
Jakie pamiątki z motywami gór warto nabyć do swojego domu?
Jakie pamiątki z motywami gór warto nabyć do swojego domu?
Jeśli jesteś miłośnikiem gór, to naturalne, że chciałbyś wnieść trochę górskiej magii do swojego domu. Każda pamiątka, która ma na […]