Reklamy led, wyświetlacze i telebimy

Biznes i usługi

Przyszłością rynku zajmującego się zewnętrznymi reklamami są billboardy oparte na najnowszych technologiach. Należą do nich przede wszystkim te oparte na systemie led oraz wyświetlacze diodowe. Cechują się one wysoką wytrzymałością na zmienne warunki pogodowe, odpowiednią jakością wyświetlania materiałów w sposób precyzyjny oraz widoczny, a także w miarę rozsądną ceną eksploatacji.

Ekrany led spełniają swoją rolę przede wszystkim jako wyświetlacze i telebimy na imprezach masowych czy większych szkoleniach oraz konferencjach. Sposób budowy systemu led, na który składają się setki pojedynczych diod, pozwala na szczegółowe wyświetlanie danej reklamy czy wydarzenia, nawet z dużej odległości. Toteż wyświetlacze takie spełnią swoją rolę podczas turniejów sportowych na stadionach – gdzie potrzebna jest odpowiednia ilość telebimów dla widzów – oraz na wydarzeniach kulturalnych, takich jak koncerty, wieczory filmowe pod gołym niebem. Szerokie zastosowanie ekranów led powoduje, iż stają się one niezwykle uniwersalną wersją reklamy. Posiadają możliwość indywidualnych ustawień, w postaci umieszczenia na nich daty, godziny czy aktualnego stanu pogody. Poza tym jesteśmy w stanie zmieniać ich tryby: chociażby na nocny czy dzienny.

Wyświetlacze led idealnie odnajdą się także jako forma reklamy. Dostępne są zróżnicowane opcje umieszczania ich na ekranie. Możemy wybierać pomiędzy zróżnicowanymi animacjami, ruchomymi napisami czy hasłami, grafikami oraz wyświetlaniem na żywo. Diody z których zbudowany jest moduł pozwalają z kolei na uzyskanie jak najlepszej widoczności, nawet w słoneczne dni.

Artykuł napisany dla Portalu przez Pana Krzysztofa – producent telebimów i wyświetlaczy reklamowych.

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

16 + 5 =